Ondervindt u problemen bij het bestellen van tickets of bent u niet in de mogelijkheid om te betalen met een bankkaart? Stuur dan even een mailtje naar info@lionsclubtienen.be. Wij zoeken dan een oplossing voor u!

Hommage à Brel

Lions Club Tienen organiseert op woensdag 3 mei een optreden van Filip Jordens met quartet in de Manège te Tienen.

Filip Jordens brengt hulde aan Jacques Brel, hij imiteert niet, hij reconstrueert, en dat op een manier dat heel even lijkt alsof Brel – na 45 jaar – terug is.

Een buitengewone avond die u zeker niet mag missen!

Bestel hier uw tickets!

Filip

Jordens

In ‘Hommage à Brel’ brengen Filip Jordens en zijn formidabele muzikanten een meesterlijke ode aan de Belgische grootmeester van het Franse Chanson: Jacques Brel!

Het orkest en de zanger wervelen als een muzikale tornado doorheen de ogen, de oren en de harten van het publiek. Wanneer je Jordens op de scène bezig ziet en hoort, lijkt het even alsof Brel terug is.

Hij heeft diezelfde energieke jongensachtigheid, die combinatie van verlegenheid en flair.

Hij beweegt als Brel, ademt als Brel, laat zijn handen wapperen, en werkt zich in het zweet als Brel.

De Nederlandse criticus Jacques d’Ancona verwoordde het zo:

“Jordens probeert niet met eigenwijze arrogantie door de liederen heen te breken. Hij laat de maker en het product in zijn waarde. Dat is wat je een hommage noemt. Daar kom je voor en dat krijg je van een formidabele theaterpersoonlijkheid te horen.
Filip Jordens is net zo uniek als Jacques Brel. “

De Morgen:

‘Hommage à Brel’ knap staaltje van Brel-liefde met respect! … want aan Brel mag je tot naderorder nog altijd niet raken. Enkele nummers later waren de bravo’s dan ook niet te tellen en werd er afgesloten met een enthousiaste staande ovatie.

Filip Jordens en Quartet

Xavier Locus

Stijn Bettens

Yves Baibay

Jean-Louis Rassinfosse

Bar open vanaf 19.30 uur

Vanaf 19.30 uur zal onze gezellige bar open zijn voor een drankje en een hapje, met muzikale omlijsting van het jazz-combo Les Fournisseurs de Bonheur.

Het optreden van Filip Jordens start om 20.30 uur.

Les Fournisseurs de Bonheur

Het jazz-combo “Les Fournisseurs de Bonheur” ontstond aan de jazzafdeling van de muziekacademie van Aarschot.
Hun reportoire bestaat uit jazz-klassiekers van de jaren ‘30 tot heden.
Met eigen arrangementen en ruimte voor improvisatie, creëren ze een eigen sound die past bij elke gelegenheid, zowel op de voorgrond als de achtergrond.
De ritme sectie (piano en/of gitaar, contrabas en drums) wordt aangevuld met 2 of 3 saxen. Swing, Bossa Nova, Ballads … ze komen allen aan bod.

Tickets

Bestel hier online tickets voor dit optreden. U betaalt op veilige manier en ontvangt via mail uw inkomkaarten.

Er zijn 3 types kaarten, hieronder schematisch voorgesteld.

Geel:  € 40

Groen:  € 35

Wit:  € 25

Belangrijk:

De plaatsen zijn genummerd. Wenst u met enkele vrienden naast elkaar te zitten? Groepeer dan de aankoop van de kaarten en maak de bestelling in één verrichting over!

Bestelprocedure:

• Scrol naar omlaag.
    • Selecteer je type tickets.
    • Kies het gewenste aantal.
    • Bevestig je gekozen tickets.
    • Betaal via bancontact of je bank-app.
    • Je ontvangt een e-mail met de bevestiging van je aankoop.
    • We sturen u een e-mail met uw ticket(s).
    • Druk de pdf af en breng ze mee naar het optreden. Of toon je tickets op je smartphone. U heeft uw tickets onmiddellijk, u hoeft dus niet te wachten in de rij aan de kassa of op de post.
    • Geniet van het optreden!

1. Kies kaarttype

Nog enkel witte kaarten te koop! Online tot 18.00 uur, aan de kassa tot voor ‘t optreden!

Lions Club Tienen

Wij zijn een club van 43 leden, die zich willen inzetten voor mensen die hulp behoeven in onze nabije regio. Lions Club Tienen maakt deel uit van Lions International, de grootste niet-gouvernementele organisatie van de wereld, die zich wereldwijd in meer dan 190 landen actief inzet voor alle mogelijke sociale en culturele initiatieven.

Vragen i.v.m. optreden?